Remote Fitting -etäsovituspalvelun ongelmien ratkaiseminen

Saat ohjeita, jotka auttavat sinua ratkaisemaan tavallisimpia ongelmia, kun käytät Remote Fitting -etäsovituspalvelua etätapaamiseen audionomin kanssa.

Näen vain itseni - audionomi ei näy videokuvassa

  1. Kerro audionomille, ettet voi nähdä häntä. Audionomi voi yrittää päivittää videoyhteyden.
  2. Odota hetki - yleensä videokuva palautuu automaattisesti

Mitä teen, jos saan puhelun etätapaamisen aikana?

Suosittelemme, että kieltäydyt puheluista etäsovitustapaamisen aikana.

Mitä teen, jos Internet-yhteyteni lakkaa yhtäkkiä toimimasta?

Yhteyden uudelleen muodostamista yritetään automaattisesti. Jos yhteyden muodostaminen ei onnistu, sinulla on mahdollisuus lopettaa kokous.

Erään kokouksen aikana poistuin Bernafon App-sovelluksesta ja palasin myöhemmin sen pariin. Onko sillä vaikutusta?

Kun Bernafon App-sovellus ei ole aktiivinen, audionomi ei voi nähdä sinua. Hänestä voi vaikuttaa siltä, että sinulla on yhteysongelma.

Minulla on haasteita etätapaamisessa audionomin kanssa, esim. video on epävakaa

Tämä johtuu todennäköisesti epävakaasta Internet-yhteydestä. Yritä toistaa vierailu paremman Internet-yhteyden avulla.

Kokous päättyi yllättäen ilman yhteistä sopimusta audionomin kanssa

Yritä liittyä istuntoon uudelleen tai ota yhteyttä audionomiin.

Kuulokojeeni asetuksia ei voi palauttaa

  1. Varmista, että Bluetooth® on käytössä laitteessa
  2. Varmista, että asetat uudet paristot tai että ladattavat kuulokojeet on ladattu täyteen
  3. Varmista, että kuulokojeesi on yhdistetty puhelimen tai tabletin kanssa
  4. Lataa Bernafon App-sovellus

Sovellus tarkistaa, ovatko kuulokojeesi kunnossa. Joissakin tapauksissa sovellus siirtyy palautustilaan ja päivittää kuulokojeesi audionomin tarjoamilla uusimmilla asetuksilla. Noudata sovelluksen ohjeita. Jos et vieläkään pysty palauttamaan kuulokojeesi asetuksia, varmista, että otat yhteyttä audionomiisi.