Remote Fitting- etäsovitustuki ammattilaisille

Kuinka käyttää Remote Fitting -etäsovitusta

1

Ota yhteyttä saadaksesi pääsyn portaaliin

Jos sinulla ei ole pääsyä Bernafonin etäsovituksen hallintaportaaliin, pyydä paikallista asiakastukea lähettämään sinulle kutsu.
Ota yhteyttä edustajaasi
2

Rekisteröi yrityksesi

Jotta voit aloittaa etäsovituksen käytön, sinun on ensin rekisteröitävä yrityksesi ja työntekijäsi Bernafonin etäsovituksen hallintaportaaliin. Ota yhteyttä paikalliseen asiakastukeen, jotta sinut kutsutaan Bernafonin etäsovituksen hallintaportaalin käyttäjäksi.
Siirry hallintaportaaliin
3

Ennen kuin aloitat

Lähetä asiakkaallesi tämä linkki verkkosivulle, jossa kerrotaan vaiheittain, miten hän voi käyttää etäsovitusta.
Kuinka käyttää Remote Fitting -etäsovitusta

Istunnon valmistelu

Asiakkailla on oltava symmetrinen kuulonalenema, jonka keskiarvo on ≤ 70 dB HL kolmella taajuudella 500, 1000 ja 2000 Hz.

Tarkista, että sinulla onOasisnxt 2022.2 tai uudempi versio ja Remote Fitting-etäsovitustili. Tarvitset myös web-kameran ja mikrofonin.

Jos etäsovitus ei ole käytössäOasisnxt-ohjelmistossasi ,avaa asetukset napauttamalla näytön yläreunassa olevaa hammasratas -kuvaketta. Valitse Etäsovitus ja ota se käyttöön. Videokamerakuvake näkyy tämän jälkeen työkalurivillä.

Lataa etäsovitusohjeet ja oppaat:
> Bernafon Remote Fitting -opas ammattilaisille
> Remote Fitting -käyttöönoton tarkistuslista

1

Istunnon aloittaminen

Kirjaudu sisään Remote Fitting -palveluun
Ota Remote Fitting käyttöön napsauttamalla videokamerakuvaketta työkalupalkissa.
Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella tai sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Syötä asiakkaan sähköpostiosoite
Syötä sähköpostiosoite, jota asiakas käytti Bernafon App -sovelluksen etäsovitusominaisuuteen kirjautumisessa, ja paina Jatka.

Aloita käynti
Luo yhteys asiakkaaseen napsauttamalla Aloita käynti.

2

Käynnin kulku

Yhdistäminen asiakkaan kuulokojeisiin
Napsauta Yhdistä-kuvaketta löytääksesi asiakkaan kuulokojeet ja muodostaaksesi niihin yhteyden.
Kuulokojeiden yhteyden tila näkyy vihreänä yhteyspalkkina.

Viestintä asiakkaan kanssa
Voit valita eri tapoja viestiä asiakkaasi kanssa etäsovituksessa:
1. Keskustele asiakkaasi kanssa kameran ollessa käytössä, jolloin näette toisenne
2. Keskustele asiakkaan kanssa kamera suljettuna
3. Käyttäkää chat-viestintää lyhyiden viestien lähettämiseen toisillenne

Kuulokojeiden säätäminen etänä
Muuta kuulokojeen asetuksia kuten tavallisestiOasisnxtissä.

Lähetä uudet asetukset kuulokojeisiin napsauttamalla Lataa -painiketta. Uudet asetukset aktivoituvat vasta, kun lopetat etäsovitusistunnon.

3

Istunnon päättäminen

Jos olet tehnyt säätöjä asiakkaan kuulokojeisiin, kerro asiakkaalle, että ne käynnistyvät uudelleen istunnon päätyttyä.

Siirry kohtaan Lopeta istunto ja valitse Tallenna ja lopeta tai Tallenna päättääksesi istunnon asiakkaan kanssa.

Jos olet tehnyt muutoksia, kuulokojeet käynnistyvät uudelleen uusilla säädöillä.

4

Vianmääritys istunnon aikana

En näe itseäniOasisnxtissä (asiakkaasi ei myöskään näe sinua)
Varmista, ettet ole poistanut kameraa käytöstä etäsovitusohjelmassa.

Varmista, että kamera ei ole peitettynä.

Varmista, ettei käynnissä ole muita videokuvaa käyttäviä ohjelmia, esimerkiksi Skypeä. Sulje muut ohjelmat ja käynnistäOasisnxtuudelleen.

Videon laatu on erittäin heikko
Tämä liittyy yleensä web-kameran laatuun. Jos kuvanlaatu on heikko, harkitse web -kameran päivittämistä.

Tämä voi johtua myös heikkolaatuisesta internetyhteydestä.

Asiakkaani videon laatu on erittäin heikko
Joko asiakkaasi latauskaistanleveys on alle suositellun vähimmäislaajuuden 1 Mbit/s tai latauskaistanleveys on alle suositellun vähimmäislaajuuden 1 Mbit/s.

Jos videon laatu on erittäin heikko, pyydä asiakasta poistamaan kamera käytöstä, poista sitten oma kamera käytöstä ja jatka vierailua äänen ja keskustelun avulla.

Näen vain itseni, asiakkaalla ei ole video-/ääniyhteyttä
Varmista, että asiakkaasi ei ole poistanut kameraa käytöstä sovelluksessaan.

Varmista, että asiakkaasi on antanut Bernafon App -sovellukselle luvan käyttää kameraansa:

  • IPhonelle ja iPadille: Siirry kohtaan > Asetukset > Ohjelmistopäivitys.
  • Androidille: Siirry > Asetukset > Sovellukset > Luvat > Bernafon-sovellus

Androidin lisävaatimukset:

  • Varmista, että asiakkaallasi on Google Chrome käytössä
  • Varmista, että asiakkaasi virransäästötila on asetettu Pois päältä -asentoon

Huomautus: joidenkin asetusten muuttaminen istunnon aikana käynnistää Bernafon App -sovelluksen uudelleen, jolloin yhteys päättyy.

En kuule asiakastani
Varmista, että kaiuttimen ja tietokoneen äänenvoimakkuus ei ole vaimennettu.

Varmista, että asiakkaasi on antanut Bernafon App -sovellukselle luvan käyttää mikrofoniaan

  • IPhonelle ja iPadille: Siirry kohtaan > Asetukset > Ohjelmistopäivitys.
  • Androidille: Siirry > Asetukset > Sovellukset > Luvat > Bernafon-sovellus

Oasisnxt ei voi muodostaa yhteyttä asiakkaan kuulokojeisiin
1. Varmista, että asiakkaasi on noudattanut vierailuun valmistautumista koskevia ohjeita, mukaan lukien:

  • Laitteen Bluetoothin pitää olla päällä
  • Kuulokojeitten on oltava yhdistettyinä laitteeseen
  • Akkujen tai paristojen on oltava täyteen ladattuina tai vaihdettuna uusiin

2. Siirry kuulokojeperhe- tai valintanäyttöön ja yhdistä kuulokojeet

3. Jos ongelma jatkuu, teidän molempien on käynnistettävä vierailu uudelleen

  • Asiakas: Sammuta laite ja käynnistä uudelleen. Avaa sitten Bernafon App -sovellus ja aloita tapaaminen uudelleen
  • Audionomi: SuljeOasisnxt ja avaa uudelleen. Käynnistä istunto uudelleen

Huomautus: joidenkin asetusten muuttaminen istunnon aikana käynnistää Bernafon App -sovelluksen uudelleen, jolloin yhteys päättyy.

5

Vianmääritys istunnon jälkeen

Istunto päättyi yhtäkkiä ilman molemminpuolista sopimusta
Yritä muodostaa yhteys istuntoon uudelleen, jotta voitte päättää istunnon yhdessä. Jos yhteys katksesi asiakkaasi toimesta ja oletat hänen liittyvän uudelleen, odota hetki yhteyden muodostamista.

Molemmissa tapauksissa kuulokojeita voi käyttää. Viimeisin sovitus (tai aiempi sovitus, jos et ole muuttanut säätöjä) tallennetaan kuulokojeisiin.

Kuulokoje näyttää rikkoutuneen, eikä asiakas voi enää käyttää sitä
Pyydä asiakasta:

  • Varmista, että Bluetooth on käytössä
  • Jos kuulokojeissa on kertakäyttöparistot, vaihda uudet paristot.
  • Varmista, että molemmat kuulokojeet (tarvittaessa) on yhdistetty mobiililaitteeseen
  • Käynnistä Bernafon-sovellus uudelleen ja siirry kohtaan Yhdistä kuulokoje(et)
  • Jos sovellus käynnistää palautustilan, noudata sovelluksen ohjeita

Jos kuulokojeet vaikuttavat edelleen rikkoutuneilta eikä asiakas voi enää käyttää niitä, sovelletaan kuulokojeiden tavanomaista takuu- ja palautuskäytäntöä.